torstai 28. marraskuuta 2013

Uuden blogin ensimmäinen

Terve.

Niin kauan kuin olen käynyt salilla, olen seurannut treeniblogeja.

Monesti olen myös miettinyt oman blogin perustamista, sillä pidänhän treenailun ohessa kovasti sekä kirjoittamisesta että valokuvaamisesta.

Kirjaan tänne ylös ne asiat, joita minua muiden blogeissa eniten kiinnostavat: fiilikset, treenit, reseptit, kehityksen.

Pari sanaa itsestä: Olen 30-vuotias ja rakastan hyvää elämää, luontoa, kohtaamisia, treenejä, ruokaa, hiljaisuutta ja arkea. Elämä on simppeliä, mutta nautinnollista.

Tällä hetkellä treenaan valmentajan ohjeilla Bc Pro Teamissa. Jos onnistun joskus kasvattamaan lihakset, haluan ehdottomasti lähteä esittelemään niitä myös kisalavoille, sillä minussa asuu kaiken vaatimattomuuden ohella myös pienoinen ekshibitionisti.

Ennenkaikkea treenaan kuitenkin elämää ja itseäni varten.

Tervetuloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti